wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Regulamin

Kontakt

  • WeClean Wiktoria Kublin
    NIP: 549-243-71-64
  • E-mail:info@cleanmycar.pl
  • Telefon504-216-824
    888-220-171
    530-126-160
  • Godziny działania sklepuSklep internetowy czynny 24h przez cały tydzień. Infolinia od poniedziałku do piątku w godzina od 9:00 do 17:00.
  • FedEx
  • PayU

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Regulamin

1. Sklep internetowy CleanMyCar.pl działający pod adresem www.cleanmycar.pl prowadzony jest przez:

WeClean Wiktoria Kublin

ul. Jana Kantego 22c

32-650 Kęty

Regon: 123052295

NIP: 5492437164

2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

3. Zamówienia można składać poprzez dodanie produktu do koszyka oraz kliknięcie przycisku "Realizuj zamówienie". Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail oraz numerem telefonu.

4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez cały rok.

5. Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 11:00 realizowane są w tym samym dniu. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 11:00, oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta – realizowane są w następnym dniu roboczym.

6. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto -zawierają podatek VAT.

7. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

8. Sklep internetowy CleanMyCar.pl udostępnia trzy warianty dokonania płatności za zamówienie:

-przelew bankowy bezpośrednio na konto CleanMyCar.pl

-system szybkich płatności PayU/Platnosci.pl

-płatność przy odbiorze w przypadku przesyłek pobraniowych

9. Zasady dokonywania płatności za pośrednictwem systemu PayU/Platnosci.pl:
 - Płatności za pośrednictwem Systemu PayU/Platnosci.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby uprawnione do posługiwania się danym instrumentem, w oparciu o który następuje realizacja płatności, w szczególności daną kartą płatniczą może posługiwać się wyłącznie jej uprawniony posiadacz. 
 - Sklep internetowy CleanMyCar.pl udostępnia Klientom odpowiedni formularz transakcji. Dane z formularza są automatycznie przekazywane do Partnera systemu PayU/Platnosci.pl za pośrednictwem systemu PayU/Platnosci.pl
 - Klient, po zatwierdzeniu formularza transakcji w sklepie internetowym cleanmycar.pl i wybraniu formy płatności za pośrednictwem systemu PayU/Platnosci.pl, jest automatycznie przekierowywany odpowiednio: w przypadku płatności dokonywanych przy użyciu karty płatniczej – na stronę internetową systemu PayU/Platnosci.pl będącego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym lub na stronę internetową Partnera systemu PayU/Platnosci.pl będącego centrum autoryzacyjno-rozliczeniowym , w przypadku płatności w drodze przelewu internetowego – na stronę internetową Partnera systemu PayU/Platnosci.pl będącego bankiem, a w przypadku płatności w drodze przelewu tradycyjnego – na stronę internetową serwisu PayU/Platnosci.pl.
 - W celu dokonania płatności Klient powinien potwierdzić dokonanie płatności na stronach internetowych odpowiedniego Partnera systemu PayU/Platnosci.pl zgodnie z zasadami określonymi przez tego Partnera. W przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian w formularzu płatności udostępnionym na tych stornach i automatycznie uzupełnionym przez system Platnosci.pl, płatność może nie zostać zrealizowana.

10. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej. Firma kurierska DPD zazwyczaj dostarcza przesyłki następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu, Poczta Polska zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych.

11. W przypadku widocznego uszkodzenia przesyłki (wgnieciona lub rozdarta paczka) prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. Jeżeli produkty zostały uszkodzone, należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody. W następnej kolejności, prosimy o szybki kontakt ze sklepem CleanMyCar.pl. Zgłaszając reklamację dotyczącą wad fabrycznych produktu, należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji. Produkt prosimy do nas odesłać razem z otrzymanym dokumentem. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Paczkę odpowiednio zabezpieczoną prosimy odesłać na adres: CleanMyCar.pl, ul. Jana Kantego 22c, 32-650 Kęty.

12. Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny. W tym celu produkt, nie noszący śladów użytkowania, należy do nas odesłać w paczce razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego . Należność zostanie przekazana na rachunek bankowy (gdy płatność dokonana została bezpośrednim przelewem na konto CleanMyCar.pl) lub na adres zamówienia (gdy płatność była za pobraniem). Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres: CleanMyCar.pl, ul. Jana Kantego 22c, 32-650 Kęty.

13. Z chwilą złożenia zamówienia, klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, niezbędnych do realizacji zamówienia przez CleanMyCar.pl w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Klient firmy CleanMyCar.pl ma prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania ich oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia.

Wszystkie dane podane przez klienta wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji umowy.
Dane naszych Klientów nie są udostępniane osobom trzecim, ani żadnym podmiotom zewnętrznym w celach marketingowych.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl