wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zwroty i reklamacje

Kontakt

  • E-mail:info@cleanmycar.pl
  • Telefon721126160
  • Godziny działania sklepuSklep internetowy czynny 24h przez cały tydzień. Infolinia od poniedziałku do piątku w godzina od 9:00 do 17:00.
  • FedEx
  • PayU

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

W Sklepie Internetowym CleanMyCar.pl staramy się, aby wszystkie oferowane przez nas produkty spełniały Państwa oczekiwania.

Jeśli jednak zakupione produkty nie spełnią Państwa oczekiwań, mają Państwo możliwość zwrócić kosmetyki samochodowe bez podania przyczyny do 14 dni od daty doręczenia przesyłki lub od dnia odebrania produktu osobiście.

W takim przypadku koniecznej jest wypełnienie formularza kontaktowego. W tytule prosimy wpisać Reklamacja/ Zwrot. Po uzyskaniu informacji zwrotnej należy dostarczyć produkt wraz z dowodem zakupu osobiście lub za pomocą kuriera/poczty do sklepu CleanMyCar.pl znajdującego się pod adresem:

WeClean Wiktoria Kublin
ul. Jana Kantego 24c
32-650 Kęty

Warunkiem zwrotu zakupionego towaru jest oryginalne, nienaruszone opakowanie z kompletną zawartością oraz potwierdzeniem dokonania zakupu. Do produktów należy dołączyć również stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Natomiast w przypadku, gdy okaże się, że otrzymany produkt jest wadliwy prosimy o niezwłoczne poinformowanie obsługi sklepu drogą elektroniczną wysyłając wiadomość e-mail na adres e-mail: info@weclean.pl

Prosimy również o zapoznanie się z Regulaminem Sklepu Internetowego CleanMyCar.pl, gdzie znajdą Państwo dodatkowe informację.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl